1. New Cars
  2. UX World Premiere
MENU
MENU
WORLD PREMIERE

NOVÝ UX

Lexus s hrdosťou predstavuje vylepšený hybrid bez nutnosti dobíjania UX 250h a benzínový UX 200. Vyberte si z viacerých štýlov, vylepšených multimédií, konektivity a nového športového modelu F SPORT Design.

NOVÝ UX

PRIAMY A UISTITEĽNÝ VÝKON

S cieľom vylepšiť jazdný podpis Lexus boli základy UX ešte vylepšené pre väčší jazdný komfort a jazdnú dynamiku. Tuhosť karosérie sa zlepšila dodatočnými bodovými zvarmi. Crossover UX 250h je ďalej vylepšený voliteľnou elektronickou prevodovkou Lexus E-Four s pohonom všetkých kolies.
NOVÝ UX

FAREBNÁ SCHÉMA

Nový lak Sonic Platinum vytvára extra lesk a hlbšie tienenie na celej karosérii auta. Upravený rad ponúka aj širší výber dvojfarebných povrchových úprav, pričom pri modeli F SPORT a F SPORT Design je k dispozícii šesť farieb v kombinácii s kontrastnou čiernou strechou. V kabíne je k dispozícii nová farba Lesná hnedá (okrem F SPORT) pre všetky možnosti čalúnenia. Perforované kožené čalúnenie má svieži vzhľad s novým efektom riasenia Kagome, inšpirované tradičným japonským pletením košíkov. Poťah zo syntetickej kože má nový vzor prešívania Sashiko.
NOVÝ UX

4. GENERÁCIA HYBRIDU

UX 250h dosahuje vynikajúcu účinnosť a kultivovaný výkon vďaka štvrtej generácii hybrid bez nutnosti dobíjania Lexus, jej 2,0-litrovému systému s výkonom 184 k/135 kW. UX 200 je poháňaný takmer identickou verziou štvorvalcového 2,0-litrového benzínového motora hybridného modelu. Táto jednotka sa vyznačuje výnimočnou 40% tepelnou účinnosťou, ktorá jej pomáha zabezpečiť nízku spotrebu paliva a nízke emisie CO2.
NOVÝ UX

POKROČILÉ OVLÁDANIE HLASOM

Nové rozpoznávanie hlasu multimediálneho systému zahŕňa možnosť využitia palubného asistenta „Hey Lexus“. To uľahčuje používanie hlasových príkazov na telefonovanie, ovládanie audiosystému a klimatizácie. Integrácia smartfónu cez Apple CarPlay (bezdrôtové pripojenie) alebo Android Auto (káblové pripojenie) je zabezpečená štandardne. Verní slávnemu Lexus Omotenashi- japonskému umeniu pohostinnosti, majitelia budú môcť použiť aplikáciu Lexus Link pre smartfóny na zamykanie alebo odomykanie dverí alebo ovládanie klimatizácie na diaľku.

 

NOVÝ LEXUS UX

PRESKÚMAJTE ŠTÝL A LUXUS

NOVÝ UX

VYNIKAJÚCE POUŽÍVATEĽSKÉ ROZHRANIE

Prepracované UX ťaží z nového multimediálneho systému Lexus MM21, ktorý poskytuje rýchlejšiu odozvu, intuitívnejšiu obsluhu zameranú na človeka a vyššiu funkčnosť. Dotyková obrazovka sa zväčšuje,vozidle na 12,3" alebo 8". Stredová konzola je teraz domovom ovládacích prvkov prevyhrievané predné sedadlá a obsahuje aj osvetlenú priehradku pred ovládačom klimatizácie.

Použiteľnosť a ovládateľnosť sa zlepšila optimalizáciou rozloženia prepínačov. Výraznezvýšený výpočtový výkon znamená, že reakcie na príkazy sú rýchlejšie, pričom ste „vždy pripojení“cloudová navigácia je poskytovaná ako štandard, čo umožňuje prístup k cestnej premávke a premávke v reálnom čase.

NOVÝ UX

POKROČILÝ BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM

Implementácia bezpečnostného systému Lexus Safety System +2,5 robí nové UX bezpečnejšie než kedykoľvek predtým. Tento prvotriedny systém vás varuje pred nebezpečenstvom a v prípade potreby podnikne kroky, aby sa predišlo kolíziám. Dynamický radarový tempomat využíva funkciu Curve Speed Reduction, ktorá automaticky prispôsobuje rýchlosť vozidla polomeru zákruty na ceste.
NOVÝ UX

NOVÁ VÝBAVA F SPORT DESIGN

Prítomnosť na ceste je vylepšená vretenovou mriežkou chladiča so sieťovým vzorom Lexus s motívom L, ktorý je dokončený v čiernej farbe s čiernym okrajom spodnej časti, ktorý zvýrazňuje zasadený postoj auta. Rovnaký vzor sa nachádza aj na zväčšených rámoch, na ktorých sú umiestnené hmlové svetlá a svetlá do zákruty v prednom nárazníku. Medzi ďalšie dizajnové detaily patrí čalúnenie sedadiel syntetickou kožou, vyhrievanie predných sedadiel, cúvacia kamera dvojzónová automatická klimatizácia, automatické stierače, chrómové strešné lišty a čierne lišty podbehov.
NOVÝ UX

UX F SPORT

Nový UX F SPORT má v štandardnej výbave adaptívne variabilné odpruženie a vylepšené predné a zadné stabilizátory. Tie prispievajú k ostrejšej ovládateľnosti modelu, odozve podvozku a plynulejšej kvalite jazdy na všetkých povrchoch vozovky. Riadiaci systém AVS bol upravený pre bezproblémový prechod na vysokú tlmiacu silu, keď to podmienky vyžadujú. Pocit z riadenia bol vylepšený novým pevným kĺbom medzi hornou časťou držiaka prevodovky riadenia a členom odpruženia. Tlmiaca sila tlmiča bola nastavená pre optimálny výkon.