concept cars

KONCEPTY
LEXUS

Koncepty Lexus poskytujú fascinujúce ukážky budúceho smerovania nášho dizajnu.

main menu lexus brand

DIZAJN A
INOVÁCIE

Zoznámte sa s odvážnym a dynamickým dizajnom značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÉ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentne kombinuje pohon elektromotora a zážihového motora.

lexus service

PREPREDAJNÉ
SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pre majiteľov vozidiel Lexus.

used cars

JAZDENÉ
VOZIDLA

Ponuka preverených jazdených vozidiel od všetkých autorizovaných predajcov Lexus.

RC F

TOTO ÚPLNE NOVÉ ŠPORTOVÉ KUPÉ SPÁJA SVALNATÝ VZHĽAD S VRCHOLNOU PRETEKÁRSKOU TECHNIKOU, ABY UMOŽŇOVALO STRHUJÚCE ZÁŽITKY Z JAZDY.


CO2 Kombinovaná prevádzka (g/km) 251
Kombinovaná prevádzka (l/100km) 10,8
Zrýchlenie 0 - 100 km/h (s) 4,5
Maximálna rýchlosť (km/h) 270

OD 77 500 €

LUXUSNÉ ŠPORTOVÉ KUPÉ

TOTO ÚPLNE NOVÉ ŠPORTOVÉ KUPÉ SPÁJA SVALNATÝ VZHĽAD S VRCHOLNOU PRETEKÁRSKOU TECHNIKOU, ABY UMOŽŇOVALO STRHUJÚCE ZÁŽITKY Z JAZDY

Nové RC F, skonštruované pre výnimočné potešenie z jazdy, je jedným z najúžasnejších vysokovýkonných športových kupé s konfiguráciou interiéru 2+2, ktoré kedy predtým vytvorili. Agresívny dizajn zaujme aerodynamickými prvkami zo sveta motoristického športu a pozoruhodnými 19" kovanými kolesami z ľahkej zliatiny, zatiaľ čo individuálne navrhnutý interiér sa môže pochváliť prístrojmi inšpirovanými modelom LFA.

Ohromujúca hnacia sila najvýkonnejšieho motora V8, ktorý kedy Lexus vyvinul, sa prenáša na zadné kolesá prostredníctvom rýchlo radiacej osemstupňovej samočinnej prevodovky Sport Direct Shift.Radenie nižších prevodových stupňov sprevádza návykovým zvukom pridávanie medziplynu, zatiaľ čo aktívny diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential) zaisťuje ovládateľnosť vo vysokých rýchlostiach aktívnym rozdeľovaním krútiaceho momentu medzi jednotlivé kolesá.

HLAVNÉ PRVKY RC F

ZOZNÁMTE SA S MODELOM RC F

Jazda s RC F - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

Nové RC F skonštruované pre výnimočné potešenie z jazdy je jedným z najúžasnejších vysokovýkonných športových kupé s konfiguráciou interiéru 2+2, ktoré bolo kedy vytvorené. Agresívny dizajn zaujme aerodynamickými prvkami zo sveta motoristického športu a pozoruhodnými 19" kovanými kolesami z ľahkej zliatiny, zatiaľ čo individuálne navrhnutý interiér sa môže pochváliť prístrojmi, inšpirovanými modelom LFA. Ohromujúca hnacia sila najvýkonnejšieho motora V8, ktorý kedy Lexus vyvinul, sa prenáša na zadné kolesá prostredníctvom rýchle radiacej osemstupňovej samočinnej prevodovky Sport Direct Shift. Radenie nižších prevodových stupňov sprevádza návykové zvukové pridávanie medziplynu, zatiaľ čo aktívny diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential) zaisťuje ovládateľnosť vo vysokých rýchlostiach aktívnym rozdeľovaním krútiaceho momentu medzi jednotlivé kolesá.

Bezpečnost’ v RC F - Hlavné prednosti

BEZPEČNOST’ v RC 200t - HLAVNÉ PREDNOSTI

Nové RC F vybavené systémom integrovaného riadenia dynamiky vozidla Sports VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) a obrovskými kotúčovými brzdami vám umožní vyhnúť sa nebezpečenstvu. Adaptívny tempomat bude udržiavať bezpečnú vzdialenosť od vpredu idúceho vozidla (dokonca aj keď príslušné vozidlo začne spomaľovať), zatiaľ čo systémy sledovania slepého uhla (Blind Spot Monitor) a sledovania premávky v priečnom smere za vozidlom (Rear Cross Traffic Alert) detekujú vozidlá, ktoré si možno nevšimnete. V prípade rizika kolízie zasiahne do diania sofistikovaný prednárazový bezpečnostný systém (Pre-Crash Safety System). Ak už nebude možné nárazu zabrániť, budete chránení odolným bezpečnostným skeletom vnútorného priestoru pre cestujúcich a ôsmimi airbagmi.

Nové RC F je okrem najnovšieho systému integrovaného riadenia dynamiky vozidla Sports VDIM vybavené aj mohutnými brzdami, ktoré vám umožnia vyhnúť sa nebezpečenstvu. Medzi priekopnícke asistenčné systémy patrí systém sledovania slepého uhla a systém sledovania premávky v priečnom smere za vozidlom. Kombinácia neuveriteľne odolného bezpečnostného skeletu priestoru pre cestujúcich a ôsmich airbagov poskytuje výnimočnú úroveň ochrany cestujúcich v prípade kolízie.

V kabíne RC F - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

Ponorte sa do dômyselne vymodelovaných športových sedadiel so zvýšenou chrbtovou časťou, uvoľnite sa a vychutnajte si istotu pri rýchlom zdolávaní zákrut vo svojom RC F. Pri návrhu sedadiel sa konštruktéri inšpirovali najmodernejším športovým oblečením špičkových parametrov; pri ich výrobe sa uplatňuje tzv. integrovaná penová konštrukcia, ktorá zabezpečuje skvelú oporu. Prístrojový štít RC F je ďalšou variáciou jedinečného centrálneho ukazovateľa z modelu LFA – zobrazuje sa tu veľký otáčkomer, digitálny aj analógový ukazovateľ rýchlosti, monitor stavu vektorovania krútiaceho momentu diferenciálom, ukazovateľ síl bočného zrýchlenia (G) a dokonca aj stopky. Pozoruhodný interiér dopĺňajú materiály príjemné na dotyk, presné analógové hodiny a náladové LED osvetlenie.

19" kolesá z kovaného hliníka

19" KOLESÁ Z KOVANÉHO HLINÍKA

RC F obúva kolesá vyrobené technológiou kovania (namiesto liatia), kedy sa napodobujú údery kováčskeho kladiva, čím výsledný produkt vykazuje vyššiu pevnosť (vďaka lepšej štruktúre kovu) a nižšiu hmotnosť. Kolesá boli vyvinuté v spolupráci s firmou BBS, dodávateľom pre vozidlá Formule 1, a vyrábajú sa v jednom z najpokrokovejších svetových závodov na výrobu kolies pre motoristický šport.

Kožené športové sedadlá

ŠPORTOVÉ SEDADLÁ ČALÚNENÉ KOŽOU

Úplne nové sedadlá s vysokými operadlami svojimi výplňami vyrobenými technológiou integrovaného penenia rozmaznávajú sediacu osobu skvelou oporou a vedením tela. Táto technológia inšpirovaná motoristickým športom umožňuje dosiahnutie vyššej úrovne komfortu a priečneho vedenia, než je tomu u konvenčného čalúnenia. Tvar a tuhosť sedákov boli optimalizované tak, aby zmierňovali tlak na citlivé sedacie partie.

Systém sledovania slepého uhla (BSM)

BEZPEČNOST’ v RC 200t - HLAVNÉ PREDNOSTI

Radarové senzory zabudované v rohoch zadného nárazníka detekujú vozidlá vo vedľajších pruhoch, ktoré nie sú vidieť vo vonkajších spätných zrkadlách. Ak dá vodič znamenie o zmene smeru jazdy a do jeho mŕtveho uhla výhľadu vojde iné vozidlo, systém pre sledovanie mŕtvych uhlov okamžite aktivuje výstražný signál v príslušnom spätnom zrkadle.

8st. Prevodovka s priamym športovým radením (SPORT DIRECT SHIFT)

8st. PREVODOVKA S PRIAMYM ŠPORTOVÝM RADENÍM (SPORT DIRECT SHIFT)

Vidlicový osemvalec posiela výkon cez osemstupňovú sekvenčnú prevodovku Sport Direct Shift (SDS) s funkciou ručného radenia. Riadiaca jednotka prevodovky bola vylepšená tak, aby presne reagovala aj na najjemnejšie pokyny od pedála akcelerátora. Po prepnutí do manuálneho režimu môžete používať páky radenia pod volantom a vychutnávať si bleskové zmeny prevodových stupňov pri športovej jazde. Pri ručnom podraďovaní (iba za 0,2 sekundy) si vychutnáte jedinečný zvuk automatickým dávkovaním medziplynov medzi jednotlivými stupňami.

Lexus Premium Navigation

LEXUS PREMIUM NAVIGATION

Sedempalcový displej s ostrou 3D grafikou a mnohými možnosťami zobrazovania máp sa ovláda prostredníctvom touchpadu alebo hlasových povelov. Systém dokáže dokonca vygenerovať kód QR pre váš smartfón, aby ste mohli do svojho cieľa dôjsť pešo, ak je cieľ na mieste neprístupnom pre automobily.

Led svetlomety s tro itým „l“ / led svetlá pre dennú prevádzku

LED SVETLOMETY S TRO ITÝM „L“ / LED SVETLÁ PRE DENNÚ PREVÁDZKU

LED svetlomety v tvare trojitého „L“ pripomínajú svojím vzhľadom drahokam a rovnaký zdroj svetla používajú pre diaľkové i tlmené svetlá. Pôsobivú auru modelu RC F umocňujú svetlá pre dennú prevádzku zostavené kompletne z LED diód v tvare písmena „L“.

Balík „Carbon“

BALÍK „CARBON“

Model RC F s balíkom „Carbon“ je o 9,5 kilogramu ľahší ako štandardné vozidlo vďaka technológii lisovania uhlíkových vláken, vyvinutej pre naše superšportové vozidlo LFA a pretekársky automobil IS F CCS-R. Medzi diely, vyrobené z kompozitu vystuženého uhlíkovými vláknami, patrí strecha, kapota a aktívny zadný spojler. Komponenty využívajúce uhlíkové vlákna sú vzhľadovo atraktívne, zatiaľ čo vrstva exkluzívneho číreho laku zaisťuje vynikajúcu odolnosť voči poveternostným vplyvom. Balík „Carbon“ okrem zníženia pohotovostnej hmotnosti znižuje aj ťažisko modelu RC F o 3 mm. Menší moment zotrvačnosti prispieva k ešte lepšej jazdnej dynamike.

Remeselní majstri Lexus „Takumi“

REMESELNÍ MAJSTRI LEXUS „TAKUMI“

Nové RC F sa vyrába v našom oceňovanom závode Tahara pod dohľadom remeselných majstrov „Takumi“. Každý z týchto odborníkov na odhaľovaní aj tých najmenších nedokonalostí disponuje minimálne 25 ročnými skúsenosťami. Ich úžasnú zručnosť okamžite pocítite, hneď ako sa po prvý raz dotknete precízne spracovaných ovládacích prvkov audiosystému z hliníka alebo nádherne prešívaného koženého čalúnenia. Blýskavý lak je starostlivo ručne leštený za mokra, aby sa zaistila dokonalá povrchová úprava. Pred finálnou testovacou jazdou kontrolujú „Takumi“ plynulý chod každého vozidla v „tichej miestnosti“ svojím intenzívne cvičeným sluchom a citlivým mikrofónom umiesteným na strategickom mieste v interiéri.

Odolný bezpečnostný skelet / 8 airbagov

ODOLNÝ BEZPEČNOSTNÝ SKELET / 8 AIRBAGOV

Nad bezpečnosťou cestujúcich v modeli RC F bdie osem airbagov. Vodič a spolujazdec vpredu sú chránení dvojfázovými čelnými airbagmi, kolennými a bočnými airbagmi. Bočné hlavové airbagy prechádzajú na oboch stranách v celej dĺžke interiéru. Všetky bezpečnostné pásy sú vybavené aj predpínačmi.

Volič jazdných režimov

VOLIČ AZDNÝCH REŽIMOV

Prevádzkové vlastnosti vozidla možno doladiť pomocou voliča jazdných režimov Drive Mode Select. Režim ECO znižuje emisie a spotrebu paliva, zatiaľ čo režim NORMAL pre každodenné cestovanie poskytuje ideálnu rovnováhu medzi výkonom, hospodárnosťou a jazdným komfortom. Pre ešte rýchlejšie reakcie pohonného ústrojenstva jednoducho zapnete režim SPORT S alebo SPORT S+.

Prístroje inšpirované superšportom LFA

PRÍSTROJE INŠPIROVANÉ SUPERŠPORTOM LFA

Celkom nové prístroje modelu RC F predstavujú ďalší vývojový stupeň prepínateľného centrálneho prístroja modelu LFA, ktorý je závislý na jazdnom režime. Potrebné informácie zobrazuje veľký, centrálne umiestnený otáčkomer, ktorý sa mení v závislosti na jazdnom režime. K dispozícii sú taktiež digitálne a analógové ukazovatele rýchlosti jazdy, ukazovateľ rozdeľovania krútiaceho momentu v diferenciáli, ukazovateľ zrýchlenia, teplomery chladiacej kvapaliny a motorového oleja, ukazovateľ najazdených kilometrov a dokonca i stopky.

Systém sledovania premávky v priečnom smere za vozidlom (BSM)

SYSTÉM SLEDOVANIA PREMÁVKY VOZIDLA V PRIEČNOM SMERE ZA VOZIDLOM

Pri cúvaní, napríklad na parkovisku s hektickou prevádzkou, používa systém RCTA (Rear Cross Traffic Alert) radar systému sledovania slepého uhla BSM (Blind Spot Monitor) na detekciu vozidiel, prichádzajúcich k vozidlu v priestore, kam má vodič zlý výhľad. Ak je nejaké vozidlo detekované, upozorní funkcia RCTA vodiča vizuálnym signálom vo vonkajších spätných zrkadlách a zvukovým signálom.

Prístrojová doska orientovaná na vodiča

PRÍSTRO OVÁ DOSKA ORIENTOVANÁ NA VODIČA

Prístrojová doska nového modelu RC F zameraná na vodiča vám umožní dokonalé uvoľnenie a koncentráciu na dianie na ceste alebo na pretekárskom okruhu. Za nádherne spracovaným volantom ponúkajú luxusné predné sedadlá elektrické nastavovanie polohy až v 8 smeroch.

Prémiový audiosystém Mark Levinson®

PRÉMIOVÝ AUDIOSYSTÉM MARK LEVINSON®

Audiosystém Mark Levinson® Premium Surround so 17 reproduktormi a výkonom 835 W je prispôbený akustickým vlastnostiam interiéru modelu RC F. eho jedinečný zvuk vo formáte digitálneho domáceho kina 7.1 vylepšuje technológia Clari-Fi™, ktorá obnovuje zvuk stratený digitálnou kompresiou MP3.

Ručne vyrábaný motor V8

RUČNE VYRÁBANÝ MOTOR V8

Tento neuveriteľný motor V8 s objemom valcov 5,0 litra vyrábaný ručne a vyladený pomocou stetoskopu v našom závode Tahara dosahuje najvyšší výkon 477 k a krútiaci moment viac ako 520 Nm. Hlava valcov a všetky pohyblivé diely sú skonštruované pre vyšší maximálny výkon vo vyšších otáčkach. Vyspelá konštrukcia umožnila vytvoriť úchvatný zvuk so zvučnými hlbokými tónmi do 3000 min-1 a vyššie posadeným revom, hneď ako sa otáčky pri intenzívnej akcelerácii prehupnú nad 6000 min-1. Dôležité je, že Lexus prvýkrát u svojho vysokovýkonného motora modelu RC F použil Atkinsonov cyklus pre dosiahnutie vysokej hospodárnosti v širokom spektre jazdných režimov.

Parkovacia kamera

PARKOVACIA KAMERA

Zaraďte spätný chod a na displeji systému Lexus Media Display môžete pozorovať situáciu za vozidlom. Parkovanie uľahčia pomocné línie na displeji.

Ovládač touchpad

OVLÁDAČ TOUCHPAD

Touchpad systému Remote Touch umožňuje cestujúcim na predných sedadlách intuitívne ovládať centrálny 7" multimediálny displej. Ergonomicky navrhnutý systém sa používa rovnako ľahko ako smartfón alebo tablet.

Konštrukcia podľa vzoru pretekárskych motorov

KONŠTRUKCIA PODĽA VZORU PRETEKÁRSKYCH MOTOROV

Tento nový, ručne vyrábaný motor V8 5,0 litra má za sebou vyčerpávajúce 24h preteky na Nürburgringu a preteky do vrchu Pikes Peak Hill Climb v Colorade. Svojimi vlastnosťami mení meradlá pre posudzovanie športových výkonov. Tento pôsobivý motor poskytuje najvyšší výkon 477 k a viac ako 530 Nm krútiaceho momentu za úžasného zvukového doprovodu, ktorého hlboké tóny, prevažujúce do 3000 min-1, prechádzajú nad 6000 min-1 vo vyššie posadený rev. Hlavy valcov a pohyblivé diely sú dielom oddelenia Yamaha Motorsport (ktoré dodávalo motory V10 pre LFA), zatiaľ čo montáž a ladenie motorov prebieha v našom závode Tahara. Vyspelá konštrukcia motora modelu RC F s Atkinsonovým cyklom, ktorý zvyšuje účinosť vo všetkých jazdných režimoch, umožnila vytvoriť úchvatný zvuk so zvučnými hlbokými tónmi do 3000 min-1 a vyššie posadeným revom, hneď ako sa otáčky pri intenzívnej akcelerácii prehupnú nad 6000 min-1.

Podvozok a zavesenie kolies

PODVOZOK A ZAVESENIE KOLIES

RC sa chváli vybrúsenými jazdnými vlastnosťami, za ktorými stojí vývoj a ladenie pod taktovkou ‘jazdeckých majstrov’ Lexus, ktorí odladili aj náš superšport LFA. Mimoriadna ochota vozidla vrhať sa do zákrut je daná krátkym rázvorom a extrémne pevným podvozkom, u konštrukcie ktorého bola uplatnená najmodernejšia technológia lepenia kovov v kombinácii so spojovaním laserom s húsenicovými zvarmi. Dvojité lichobežníkové zavesenie vpredu a zavesenie typu multi-link na zadnej náprave ide ruka v ruke s aerodynamikou pretekárskych vozidiel v snahe ponúknuť vodičovi maximálny pôžitok z jazdy. Pomocou systému Drive Mode Select a diferenciálu TVD s technológiou vektorovania krútiaceho momentu si RC F upravíte podľa momentálnej nálady, zatiaľ čo náš najnovší systém integrovaného riadenia dynamiky vozidla Sports VDIM zaručuje vybrúsené jazdné vlastnosti a bezpečnosť aj pri vysokých rýchlostiach.

Jazdná dynamika sa dá ešte zlepšiť štandardne dodávaným systémom AVS (adaptívne variabilne odpruženie), ktorý inteligentne reguluje tlmiacu silu na jednotlivých kolesách. To prispieva k vyššiemu jazdnému pohodliu aj lepšej stabilite a ovládateľnosti – najme pri rýchlom prechádzaní zákrutami.

Športové integrované riadenie dynamiky vozidla (VDIM)

SYSTÉM SPORTS VDIM

Systém integrovaného riadenia dynamiky vozidla Sports VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) zaisťuje plynulé a bezpečné využívanie enormného výkonu modelu RC F. Tento systém upravuje polohu škrtiacej klapky, nastavenie riadenia a charakteristiku odpruženia pre ešte športovejšie výkony. Zároveň posúva prípustný limit odstredivej sily, ktorého prekročenie vyvolá zásah systému VDIM. Ak chcete v RC F zažiť extrémnu jazdu, môžete systém Sports VDIM kompletne vypnúť.

Aktívny diferenciál (TVD)

AKTÍVNY DIFERENCIÁL TVD

Model RC F môže byť vybavený aktívnym diferenciálom Torque Vectoring Differential, ktorý ďalej zvyšuje radosť z jazdy vďaka trom prevádzkovým režimom: STANDARD, pre rovnováhu medzi agilným správaním a stabilitou vo vysokých rýchlostiach, SLALOM, s dôrazom na pohotové reakcie na natočenie volantu, a TRACK, pre konzistentné, stabilné správanie v zákrutách pri jazde na okruhu.

ŽIADNE VÝSLEDKY

Vami zadaným kritériám nezodpovedajú žiadne vlastnosti vozidla. Rozšírte svoje hľadanie a skúste hľadať znova.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.