concept cars

KONCEPTY
LEXUS

Koncepty Lexus poskytujú fascinujúce ukážky budúceho smerovania nášho dizajnu.

main menu lexus brand

DIZAJN A
INOVÁCIE

Zoznámte sa s odvážnym a dynamickým dizajnom značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÉ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentne kombinuje pohon elektromotora a zážihového motora.

lexus service

PREPREDAJNÉ
SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pre majiteľov vozidiel Lexus.

used cars

JAZDENÉ
VOZIDLA

Ponuka preverených jazdených vozidiel od všetkých autorizovaných predajcov Lexus.

GS F

CELKOM NOVÝ ŠPORTOVÝ SEDAN PONÚKA MIMORIADNE JAZDNÉ SCHOPNOSTI A LUXUS AŽ PRE PIATICH CESTUJÚCICH.


CO2 Kombinovaná prevádzka (g/km) 260
Kombinovaná prevádzka (l/100km) 11,2
Zrýchlenie 0 - 100 km/h (s) 4,6
Maximálna rýchlosť (km/h) 270

OD 92 400 €

NOVÝ LEXUS GS F

CELKOM NOVÝ ŠPORTOVÝ SEDAN PONÚKA MIMORIADNE JAZDNÉ SCHOPNOSTI A LUXUS AŽ PRE PIATICH CESTUJÚCICH.

Nový štvordverový športový sedan GS F s úchvatnými jazdnými schopnosťami poháňa ručne montovaný zážihový agregát 5,0 litra V8 s výkonom 477 koní, s ktorým sa toto vozidlo rozíde až na 270 km/h. Za mimoriadnymi jazdnými schopnosťami a ovládateľnosťou GS F stojí náročné ladenie na nemeckom okruhu Nürburgring, osemstupňová automatická prevodovka Šport Direct Shift pôvodom z prostredia motoršportu a inteligentný diferenciál s technológiou vektorovania krútiaceho momentu (TVD).

Na pozadí celkom mimoriadneho zvuku šíriaceho sa zo štvorice koncoviek výfuku si vychutnáte kokpit zameraný na potreby vodiča, čalúnený materiálom Alcantara a bezkonkurenčnú audio sústavu Mark Levinson® so 17 reproduktormi. A čo je najdôležitejšie: vďaka priekopníckemu bezpečnostnému systému Lexus Safety System + (už v štandarde) budete vždy v bezpečí, nech sa už vydáte kamkoľvek.

gs350 quote 200x200 black

V DUCHU VŠETKÝCH NAŠICH MODELOV S OZNAČENÍM F SME USILOVALI O TO, ABY JAZDA V GS F BOLA STIMULUJÚCA, BEZ OHĽADU NA TO, KEDY A KAM SA VYDÁTE.

Yukihiko Yaguchi, hlavný konštruktér GS

HLAVNÉ PRVKY GS F

POZNAJTE GS F DETAILNEJŠIE

Za volantom GS F- Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

Nový agregát 5,0 litra V8, testovaný vo vyčerpávajúcich vytrvalostných pretekoch 24 hodín na Nürburgringu a na medzinárodných pretekoch do vrchu Pikes Peak v Colorade, nastoľuje nové meradlá v otázkach športového potenciálu. Atmosférické plnenie znamená okamžitú odozvu bez akéhokoľvek omeškania a s úchvatným zvukovým sprevádzaním. Hlavy valcov a ďalšie pohyblivé komponenty navrhla Yamaha Motoršport (dodávateľ pohonných jednotiek V10 pre superšport LFA), zatiaľ čo konečná montáž prebieha v našom závode Tahara. Každý motor, pripravovaný v špeciálnych čistých priestoroch, je podrobený vyvažovaniu rotačných síl a testovaniu pomocou stetoskopu, ktorého výsledkom je hladká a neuveriteľne agilná akcelerácia. S cieľom ešte znásobiť posluchové zážitky bol uplatnený akustický systém ASC (Active Sound Control) - technológia vyvinutá aj pre LFA - zmiešajúca zvuk motora s tónmi výfukových zvodov, čím vzniká celkom mimoriadny zvukové sprevádzanie GS F.

V kabíne GS F - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

Výrobu nového GS F majú na starosti najzručnejší majstri výroby Lexus (označovaní ‘Takumi’) v našom preslávenom závode Motomachi. Pracovníci s najmenej 25 ročnou skúsenosťou sú naozajstnými expertmi v odhaľovaní aj tých najdrobnejších chybičiek. Ich pozoruhodný dôvtip poznáte v okamihu, kedy sa prvý raz dotknete ovládacích prvkov audio sústavy, vyrobených technológiou presného obrábania z hliníka alebo nádherne spracovaného koženého čalúnenia s dokonalými stehmi.

Žiarivý lak je výsledkom časovo náročného procesu ručného mokrého brúsenia s cieľom zabezpečiť celkom dokonalý povrch. Pred záverečnou skúšobnou jazdou potom majstri ‘Takumi’ u každého vozidla kontrolujú hladkosť chodu motora v akusticky izolovanej miestnosti, kde uplatňujú svoj dokonale vytrénovaný sluch aj vysoko citlivé mikrofóny rozmiestnené po celej kabíne vozidla.

Bezpečnost’ v GS F - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

Lexus vždy stál v čele vývoja bezpečnostných technológií a systémov na podporu riadenia, pričom všetky svoje nové modely testuje na celosvetovo najväčšom jazdnom simulátore. Nové GS ťaží z nášho špičkového výskumu na poli technológií pre predchádzanie nehodám, a je teda štandardne vybavené priekopníckym bezpečnostným systémom Lexus Safety System +. Zahŕňa bezpečnostný systém pre predchádzanie kolíziám s rozpoznávaním chodcov; systém pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu; systém rozpoznávania dopravných značiek so zobrazovaním dopravného značenia na displeji pred vodičom; automatické diaľkové svetlá pre lepšiu viditeľnosť pri jazde v noci; a adaptívny tempomat schopný regulovať rýchlosť jazdy podľa vozidla vpredu.

8st. prevodovka

8ST. PREVODOVKA

Vidlicový osemvalec posiela výkon cez osemstupňovú sekvenčnú prevodovku Šport Direct Shift s funkciou ručného radenia. Po prepnutí do manuálneho režimu môžete používať radiacu páku pod volantom a vychutnávať si bleskové zmeny prevodových stupňov pri športovej jazde. Pri ručnom podraďovaní (iba za 0,2 sekundy) si vychutnáte jedinečný zvuk automatickým dávkovaním medziplynov medzi jednotlivými stupňami.

Akustický systém ASC (Active Sound Control)

AKUSTICKÝ SYSTÉM ASC (ACTIVE SOUND CONTROL)

Zvukovú kulisu v kabíne GS F si majiteľ môže upraviť prepnutím do režimu ŠPORT S alebo ŠPORT S+, kedy sa aktivuje akustický systém Active Sound Control. Ten zosilňuje hlboké tóny výfukových zvodov pre potešenie ucha všetkých cestujúcich, v dokonalom súlade s pôžitkom zo športovej jazdy.

Systém Drive Mode Select

SYSTÉM DRIVE MODE SELECT

Výkonovú charakteristiku vozidla si môžete doladiť pomocou systému Drive Mode Select pre voľbu jazdných režimov. V režime ECO sa znižujú emisie a spotreba paliva; pre každodenné použitie je určený režim NORMAL s ideálnym vyvážením výkonu, spotreby paliva a jazdného pohodlia. Režim CUSTOMIZE dovoľuje prispôsobiť si charakter GS F momentálnej nálade. Ak žiadate ostrejšiu odozvu hnacieho ústrojenstva, jednoducho prepnite do režimu SPORT S alebo SPORT S+.

Pevný podvozok / sústava zavesenia kolies

PEVNÝ PODVOZOK / SÚSTAVA ZAVESENIA KOLIES

Základom mimoriadnej ovládateľnosti nového GS F je veľmi pevný podvozok. K ďalšiemu zvýšeniu pevnosti prispeli aj najrôznejšie špecializované výrobné technológie, ako je lepenie kovov, spojovanie laserom s húsenicovými zvarmi alebo vyšší počet bodových laserových zvarov. Nad stabilitou jazdy v priamom smere aj v zákrutách dozerá špeciálne odladené zavesenie typu multi-link na zadnej náprave. Nízka hmotnosť a presnosť riadenia bez zbytočných vibrácií stavia na kombinácii prvkov z vysokopevnostnej ocele a komponentov vyrobených z hliníka liateho pod tlakom, resp. kovaného hliníka.

Športová verzia systému VDIM

ŠPORTOVÁ VERZIA SYSTÉMU VDIM

Systém integrovaného riadenia dynamiky vozidla v športovej verzii (Sports VDIM) umožňuje si v GS F bezpečne vychutnať mimoriadny výkonový potenciál tohto vozidla. Systém upravuje nastavenie škrtiacej klapky, riadenie a odpruženie v záujme športovejších jazdných vlastností a súčasne rozširuje prípustné rozpätie odstredivých síl pred zásahom VDIM. Pokiaľ sa chystáte zatlačiť GS F až do extrému, môžete systém Sports VDIM celkom vypnúť.

Diferenciál s vektorovaním krútiaceho momentu (TVD)

DIFERENCIÁL S VEKTOROVANÍM KRÚTIACEHO MOMENTU (TVD)

GS F používa inteligentný diferenciál TVD (Torque Vectoring Differential - diferenciál s funkciou vektorovania krútiaceho momentu), ktorého cieľom je ešte zvýšiť potešenie z jazdy prostredníctvom troch pracovných režimov: ŠTANDARD s vyváženým kompromisom medzi agilnými jazdnými výkonmi a stabilitou jazdy pri vysokých rýchlostiach; SLALOM s vyšším dôrazom na pohotové reakcie riadenia; a TRACK s konzistentným a stabilným chovaním pri prejazde zákrutami na okruhu.

MOTOR V8

MOTOR V8

Úchvatný vidlicový osemvalec 5,0 litra, pri ktorého ladení sa uplatnil aj stetoskop, disponuje výkonom 477 k a krútiacim momentom 530 Nm. Hlavy valcov a všetky pohyblivé komponenty boli navrhnuté tak, aby poskytli vyšší maximálny výkon pri vyšších otáčkach. Na základe prepracovaného návrhu akustických vlastností sa produkuje atraktívny hlboký zvuk až do 000 ot/min, resp. burácanie s vyšším kmitočtom po prekročení 6000 ot/min pri prudkej akcelerácii.

Trojzónová klimatizácia

TROJZÓNOVÁ KLIMATIZÁCIA

Kabína nového GS je rozdelená do troch zón obsluhovaných elektronicky riadenou klimatizáciou s technológiou Nanoe®, ktorá je jedinečnou svetovou novinkou značky. Pasažieri na predných sedadlách zadávajú individuálne nastavenie prostredníctvom rozhrania Remote Touch alebo čelného panelu, zatiaľ čo zadní cestujúci regulujú teplotu vo svojej zóne na samostatnom paneli.

Vyhrievanie zadných sedadiel

VYHRIEVANIE ZADNÝCH SEDADIEL

Vyhrievanie obidvoch krajných zadných sedadiel je možné samostatne regulovať prostredníctvom ovládacieho panelu. Panel s LCD displejom, zabudovaný do lakťovej opierky medzi zadnými sedadlami, slúži aj k nastavovaniu teploty pre zadnú zónu klimatizácie, ovládanie audio sústavy a spúšťanie zadnej slnečnej clony.

Športové sedadlá

ŠPORTOVÉ SEDADLÁ

Pri výrobe celkom nových sedadiel so zvýšenou chrbtovou časťou sa uplatnila tzv. integrovaná penová konštrukcia, ktorá stojí za mimoriadnym pohodlím, ale súčasne aj skvelou oporou. Táto technológia pôvodom z motoristického športu prináša vyšší komfort a lepšie bočné vedenie ako tradičné čalúnenie sedadiel. Obidve predné sedadlá sú vybavené funkciou vyhrievania a odvetrávania.

Športový volant

ŠPORTOVÝ VOLANT

V modeli GS F nájdeme volant so silným vencom, ktorý dovoľuje pevné zovretie a lepšiu kontrolu pri rýchlej jazde. Optimálne umiestnenie, tvar a funkcia pák ručného radenia pod volantom taktiež prispieva k rýchlym a presným zmenám prevodových stupňov.

Adaptívny tempomat

ADAPTÍVNY TEMPOMAT

Adaptívny tempomat v záujme uvoľnenej jazdy udržuje prednastavenú vzdialenosť medzi novým GS a vpredu idúcim vozidlom, a to aj v prípade, že vozidlo vpredu zrýchľuje a spomaľuje.

Systém pro sledovanie slepých uhlov

SYSTÉM PRE SLEDOVANIE SLEPÝCH UHLOV

Radarové snímače zabudované v rohoch zadného nárazníka detekujú vozidlá vo vedľajších pruhoch, ktoré nie sú vidieť vo vonkajších spätných zrkadlách. Ak dá vodič znamenie o zmene smeru jazdy a do jeho mŕtveho uhla výhľadu vojde iné vozidlo, okamžite sa aktivuje výstražný signál v príslušnom spätnom zrkadle.

Systém pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu

SYSTÉM PRE UDRŽIAVANIE VOZIDLA V JAZDNOM PRUHU

Systém pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu (LKA) pomocou kamery na čelnom skle sleduje polohu vozidla v danom jazdnom pruhu. Ak začnete z pruhu nechcene vychádzať, systém LKA aktivuje varovnú zvukovú signalizáciu a jemným zásahom koriguje riadenie.

Prednárazová bezpečnosť

PREDNÁRAZOVÁ BEZPEČNOSŤ

Riziko stretu s prekážkou pred vozidlom odhaľuje milimetrový radar v spolupráci s palubným počítačom. Ak je riziko vysoké, vodič je upozornený akustickým aj optickým varovaním a systém súčasne zvýši tlak v brzdovej sústave. Ak systém vyhodnotí stret ako nevyhnutný, začne podľa potreby sám brzdiť a súčasne dotiahne predné bezpečnostné pásy.

Systém RCTA pre monitorovanie prevádzky za vozidlom

SYSTÉM RCTA PRE MONITOROVANIE PREVÁDZKY ZA VOZIDLOM

Funkcia RCTA využíva radar systému pre sledovanie mŕtvych uhlov pre rozpoznávanie vozidiel pohybujúcich sa vzadu v miestach špatne viditeľných z pozície vodiča. V prípade potreby vás upozorní signálom vo vonkajších spätných zrkadlách a pomocou zvukového varovania.

Systém rozpoznávania dopravných značiek

SYSTÉM ROZPOZNÁVANIA DOPRAVNÝCH ZNAČIEK

Systém rozpoznávania dopravných značiek (RSA) v novom GS F sleduje dopravné značenie pomocou kamery na čelnom skle a poskytuje vodičovi príslušné informácie na multi-informačnom displeji. Systém RSA dokáže rozpoznať dopravné značky, ktoré sú v súlade s viedenským Dohovorom o cestnej premávke (vrátane elektroluminiscenčného a blikajúceho značenia).

Desať airbagov

DESAŤ AIRBAGOV

Vedľa mimoriadne robustného ochranného priestoru pre cestujúcich dozerá nad bezpečnosťou aj desiatka airbagov riadených senzormi. Všetky bezpečnostné pásy, s výnimkou stredného sedadla vzadu, sú taktiež vybavené predpínačmi. Vodiča a predného spolujazdca chránia čelné airbagy s dvojstupňovým plnením, rovnako tak ako kolenné a bočné airbagy. Pre krajné zadné sedadlá sú štandardne k dispozícii bočné airbagy. Po celej dĺžke kabíny prechádzajú hlavové záclonové airbagy na obidvoch stranách vozidla. Táto výnimočná úroveň bezpečnosti je pre nové GS štandardom. Výsledkom je výrazné zníženie rizika prípadných zranení.

Adaptívne variabilné odpruženie

ADAPTÍVNY VARIABILNÝ ODPRUŽENÝ (SYSTÉM AVS)

Jazdnú dynamiku je možné ešte vylepšiť systémom AVS (adaptívny variabilný odpružený), ktorý inteligentne reguluje tlmiacu silu na jednotlivých kolesách (teraz súčasť štandardnej výbavy GS F). To prispieva k vyššiemu jazdnému pohodliu aj lepšej stabilite a ovládateľnosti – najme pri rýchlom prechádzaní zákrutami.

ŽIADNE VÝSLEDKY

Vami zadaným kritériám nezodpovedajú žiadne vlastnosti vozidla. Rozšírte svoje hľadanie a skúste hľadať znova.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.