concept cars

KONCEPTY
LEXUS

Koncepty Lexus poskytujú fascinujúce ukážky budúceho smerovania nášho dizajnu.

main menu lexus brand

DIZAJN A
INOVÁCIE

Zoznámte sa s odvážnym a dynamickým dizajnom značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÉ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentne kombinuje pohon elektromotora a zážihového motora.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pre majiteľov vozidiel Lexus.

used cars

JAZDENÉ
VOZIDLÁ

Ponuka preverených jazdených vozidiel od všetkých autorizovaných predajcov Lexus.

GS 450h


CO2 Kombinovaná prevádzka (g/km) 139
Kombinovaná prevádzka (l/100km) 6,0
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 5,9
Maximálna rýchlosť (km/h) 250

OD 52 350 €

CELKOM NOVÝ LEXUS GS 450h

VYCHUTNAJTE SI ÚŽASNÉ ZRÝCHLENIE A SKVELÉ VÝKONY PRI VYSOKÝCH RÝCHLOSTIACH V NAJSCHOPNEJŠOM PLNE HYBRIDNOM SEDANE NA SVETE.

Nové GS 450h vybavené pohonom Lexus Hybrid Drive ponúka úchvatný výkon plno hybridného ústrojenstva. Systém zložený zo zážihovej jednotky 3,5 litra V6 s priamym vstrekovaním paliva a Atkinsonovým cyklom v kombinácii s vysoko výkonným elektromotorom dokáže ponúknuť až 345 koní.

Akcelerácia je neuveriteľne hladká a rýchla (100 km/h za 5,9 sekundy), napriek tomu spotreba paliva poklesla o viacej ako 20 % na 5,9 l/100 km* pri emisiách CO2 iba 137 g/km*. V režime elektromobilov, podobne ako u všetkých hybridných modelov Lexus, vozidlo nespotrebováva žiadne palivo a pohybuje sa s nulovými emisiami. *Platí pre stupeň výbavy Eco

CENY & ŠPECIFIKÁCIE

INFORMUJTE SA O PODROBNOSTIACH A POROVNAJTE ROZDIELY

GS 450h
Comfort

  • 17" kolesá z ľahkej zliatiny, 9 lúčov – pneumatiky 225/50 R17
  • Parkovacie senzory, vpredu a vzadu
  • Systém proti odcudzeniu – imobilizér/senzor vniknutia do interiéru/alarm
  • HAC (Hill-Start Assist Control - asistent rozjazdu do kopca)
  • Tempomat
  • 4,2" farebný centrálny multimediálny displej
  • Audiosystém, 12 reproduktorov
  • Elektronicky riadená klimatizácia – dvojzónová

OD 52 350 €

VYBERTE INÚ VARIANTE PRE POROVNANIE

gs450 quote 200x200 black

NOVÉ GS ZHMOTŇUJE ZÁSADNÚ ZMENU. ZOBERME SI KU PRÍKLADU DRAVÚ MASKU CHLADIČA V TVARE VRETENA ALEBO PRIELOMOVÉ KONŠTRUKČNÉ RIEŠENIA, AKO JE PODVOZKOVÁ TECHNOLÓGIA LDH (LEXUS DYNAMIC HANDLING) ALEBO POHON LEXUS HYBRID DRIVE DRUHEJ GENERÁCIE.

Yukihiko Yaguchi, hlavný konštruktér GS

HLAVNÉ PRVKY GS 450h

ZOZNÁMTE SA S MODELOM GS 450h

Za volantom GS 450h - Hlavné rysy

HLAVNÉ RYSY

GS je celkom novým typom sedanu značky Lexus, ktorého vývoj prebiehal na najpokrokovejšom jazdnom simulátore na svete a vozidlo samotné pri testovaní absolvovalo viacej ako 1,6 mil. kilometrov. Začali sme zvyšovaním pevnosti podvozku, inštaláciou nových tlmičov a návrhom nového viacprvkového zavesenia zadných kolies. Potom sme vytvorili prepracovaný návrh aerodynamiky s tesnejším obtekaním vzduchu okolo karosérie v záujme lepšej jazdnej dynamiky aj presnosti riadenia. Ku špičkovej kultivovanosti tohto vozidla prispieva aj hladký podvozok alebo malé spoilery na koncových svetlách pre zvýšenie stability a potlačenie aerodynamického hluku.

V kabíne GS 450h - Hlavné rysy

HLAVNÉ RYSY

O úžasnej kvalite nového GS sa presvedčíte v okamihu, kedy sa prvý raz dotknete nádherných stehov na volante obšitom kožou alebo ovládacích prvkov audio sústavy, vyrobených technológiou presného obrábania z hliníka. Žiarivý lak karosérie je výsledkom ručného mokrého brúsenia (ide o časovo náročný proces, vyhradený spravidla iba pre špeciálne karosované vozidlá) a následnej dôslednej kontroly okom aj digitálnymi metódami s cieľom zabezpečiť celkom dokonalú povrchovú úpravu. Nad výrobou modelu GS v závode, kde bol produkovaný náš ikonický superšport Lexus LFA, dohliadajú najzručnejší majstri výroby Lexus označovaní ‘Takumi’. Títo dokonale preškolení a skúsení pracovníci dbajú na to, aby každé vyrobené vozidlo spĺňalo naše bezkonkurenčné štandardy na poli kvality dielenského spracovania.

Bezpečnosť v GS 450h - Hlavné rysy

BEZPEČNOSŤ V GS 450h - Hlavné rysy

Lexus vždy stál v čele vývoja bezpečnostných technológií a systémov na podporu riadenia, pričom všetky svoje nové modely testuje na celosvetovo najväčšom jazdnom simulátore. Nové GS ťaží z nášho špičkového výskumu na poli technológií pre predchádzanie nehodám, a je teda štandardne vybavené priekopníckym bezpečnostným systémom Lexus Safety System +. Zahŕňa bezpečnostný systém pre predchádzanie kolíziám s rozpoznávaním chodcov; systém pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu; systém rozpoznávania dopravných značiek so zobrazovaním dopravného značenia na displeji pred vodičom; automatické diaľkové svetlá pre lepšiu viditeľnosť pri jazde v noci; a adaptívny tempomat schopný regulovať rýchlosť jazdy podľa vozidla vpredu.

Pokroková batéria hybridného pohonu

POKROKOVÁ BATÉRIA HYBRIDNÉHO POHONU

Riadenie toku energií u hybridnej batérie typu NiMH má na starosti prepracovaný software. Týmto je zabezpečené potrebné dobíjanie batérie behom jazdy, čím odpadá nutnosť pripojovania batérie k externému zdroju. Kompaktné prevedenie akumulátora zároveň prispieva k výraznému zväčšeniu batožinového priestoru.

12,3" multimediálny displej

12,3" MULTIMEDIÁLNY DISPLEJ

Extra veľký 12,3" displej multimediálnej sústavy môže vodič aj predný spolujazdec ovládať pomocou rozhrania Remote Touch; rad funkcií je možné taktiež jednoducho ovládať hlasovými príkazmi. Rozdelená širokouhlá obrazovka umožňuje jednoducho sledovať dva typy informácií, napr. veľké mapy spoločne s informáciami o kanáli digitálneho vysielania DAB.

Trojzónová klimatizácia

TROJZÓNOVÁ KLIMATIZÁCIA

Kabína nového GS je rozdelená do troch zón obsluhovaných elektronicky riadenou klimatizáciou s technológiou Nanoe®, ktorá je jedinečnou svetovou novinkou značky. Pasažieri na predných sedadlách zadávajú individuálne nastavenie prostredníctvom rozhrania Remote Touch alebo čelného panelu, zatiaľ čo zadní cestujúci regulujú teplotu vo svojej zóne na samostatnom paneli.

Digitálna konektivita

DIGITÁLNA KONEKTIVITA

Na displeji multimediálnej sústavy je možné synchronizovať rad digitálnych aplikácií. Užívateľ môže napr. jednoducho stiahnuť všetky kontakty zo svojho smartphonu a potom adresár prechádzať na displeji vozidla. Pomocou rôznych zobrazení na displeji je možné sledovať a ovládať zariadenie iPhone® alebo iné multimediálne prístroje.

Funkcia vyhrievania a ventilácie

FUNKCIA VYHRIEVANIA A VENTILÁCIE

U verzie s koženým čalúnením sedadiel môže vodič aj predný spolujazdec samostatne nastavovať vyhrievanie alebo ventiláciu sedadiel podľa aktuálnej potreby. Táto funkcia, je vítaná najmä pri extrémnych klimatických podmienkach, ešte umocňuje celkovú atmosféru na mieru ušitého luxusu.

Sedadlá so skvelou oporou

SEDADLÁ SO SKVELOU OPOROU

Výsledkom viacej ako päťročného vývoja týmu špecialistov je konštrukcia sedadiel prinášajúca optimálnu úľavu pri prejavoch únavy. Obidve predné sedadlá v stupni výbavy Luxury ponúkajú nastaviteľnú oporu v oblasti panvy (celosvetová novinka) spoločne s oporou v oblasti ramien a bokov aj opierkami hlavy vrátane bočných opierok.

Kožou obšitý volant

KOŽOU OBŠITÝ VOLANT

Pre nové GS bol navrhnutý nový trojramenný volant obšitý kožou. Na majstrovsky spracovanom volante sa približne v mieste palcov nachádzajú tlačidlá pre ovládanie audio sústavy, displeja, telefónu a aktivácie hlasových príkazov.

Radenie páčkami pod volantom

RADENIE PÁČKAMI POD VOLANTOM

Aj keď celkom nové GS umožňuje jazdu v plno automatickom režime radenia, pomocou páčok pod volantom, môže vodič rýchle meniť prevodové stupne aj v ručnom režime. Technológia pôvodne vyvinutá pre vozidlá Formule 1 dokáže vodiča lepšie vtiahnuť do deja.

Zážihový motor využívajúci "atkinsonov cyklus"

ZÁŽIHOVÝ MOTOR VYUŽÍVAJÚCI ‘ATKINSONOV CYKLUS’

Srdcom GS 300h je mimoriadne hospodárny zážihový štvorvalec 2,5 litra (resp. 3,5 litra V6 v prípade GS 450h) využívajúci pokrokovú technológiu priameho vstrekovania D-4S, časovanie ventilčekov duál VVT-i a tzv. Atkinsonov cyklus. Obidve pokrokové jednotky aj vďaka systému Štart/Stop pomáhajú znižovať spotrebu paliva a hladinu emisií.

Režim elektromobilu

REŽIM ELEKTROMOBILU

V režime elektromobilu s dostatočne nabitou batériou sa vozidlo môže pomaly pohybovať na kratšiu vzdialenosť len na elektrinu. Režim EV je prakticky nepočuteľný, celkom bez emisií a s nulovou spotrebou paliva. Využijete ho najmä pri pomalej jazde v kolóniách alebo v parkovacích domoch.

Výkon plno hybridného ústrojenstva

VÝKON PLNO HYBRIDNÉHO ÚSTROJENSTVA

Nové modely GS 300h a GS 450h ponúknu pozoruhodný výkon plno hybridného ústrojenstva. S modelom GS 450h zrýchlite z 0 na 100 km/h iba za 5,9 sekundy (s max. rýchlosťou až 250 km/h, ak to dovoľujú predpisy), pričom kombinované emisie GS 300h predstavujú iba 109 g/km* pri spotrebe paliva len 4,7 l/100 km*. * Platí pre stupeň výbavy Eco.

Jednotka riadenia energie

JEDNOTKA RIADENIA ENERGIE

‘Mozgom’ ústrojenstva Lexus Hybrid Drive je jednotka riadenia energie (PCU), ktorá nepretržite optimalizuje rozdeľovanie zdrojov energie – elektrina, benzín alebo kombinácie obidvoch zdrojov. Jednotka PCU taktiež riadi proces dobíjania hybridnej batérie, či už prideľovaním energie motora k pohonu generátora alebo prostredníctvom rekuperačného brzdenia.

Rekuperačné brzdenie

REKUPERAČNÉ BRZDENIE

V priebehu brzdenia alebo spomaľovania poháňa kolesá vysoko výkonný elektromotor, ktorý tu plní funkciu generátora energie. Kinetická energia – ktorá by sa inak strácala vo forme tepla – sa týmto spôsobom uchováva a premieňa na elektrinu. Elektrina sa ukladá do hybridnej batérie, kde neskôr slúži pre pohon v režime elektromobilu alebo pre posilnenie akcelerácie.

Desať airbagov

DESAŤ AIRBAGOV

Vedľa mimoriadne robustného ochranného priestoru pre cestujúcich dozerá nad bezpečnosťou aj desiatka airbagov riadených senzormi. Všetky bezpečnostné pásy, s výnimkou stredného sedadla vzadu, sú taktiež vybavené predpínačmi. Vodiča a predného spolujazdca chránia čelné airbagy s dvojstupňovým plnením, rovnako tak ako kolenné a bočné airbagy. Pre krajné zadné sedadlá sú štandardne k dispozícii bočné airbagy. Po celej dĺžke kabíny prechádzajú hlavové záclonové airbagy na obidvoch stranách vozidla. Táto výnimočná úroveň bezpečnosti je pre nové GS štandardom. Výsledkom je výrazné zníženie rizika prípadných zranení.

Adaptívne diaľkové svetlá

ADAPTÍVNE DIAĽKOVÉ SVETLÁ

Automatické diaľkové svetlá v noci využívajú kameru systému pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu (A-LKA), pre rozpoznávanie protiidúcich vozidiel a pre automatické prepínanie medzi diaľkovými a stretávacími svetlami. Predchádzajú tým nechcenému oslňovaniu ostatných vodičov a umožňujú sa naplno sústrediť na samotné šoférovanie.

Systém pre sledovanie mŕtvych uhlov

SYSTÉM PRE SLEDOVANIE MŔTVYCH UHLOV

Radarové snímače zabudované v rohoch zadného nárazníka detekujú vozidlá vo vedľajších pruhoch, ktoré nie sú vidieť vo vonkajších spätných zrkadlách. Ak dá vodič znamenie o zmene smeru jazdy a do jeho mŕtveho uhla výhľadu vojde iné vozidlo, okamžite sa aktivuje výstražný signál v príslušnom spätnom zrkadle.

Systém rozpoznávania dopravných značiek

SYSTÉM ROZPOZNÁVANIA DOPRAVNÝCH ZNAČIEK

Systém rozpoznávania dopravných značiek (RSA) v novom GS sleduje dopravné značenie pomocou kamery na čelnom skle a poskytuje vodičovi príslušné informácie na multi-informačnom displeji. Systém RSA dokáže rozpoznať dopravné značky, ktoré sú v súlade s viedenskou Dohodou o cestnej premávke (vrátane elektroluminiscenčného a blikajúceho značenia).

ŽIADNE VÝSLEDKY

Vami zadaným kritériám nezodpovedajú žiadne vlastnosti vozidla. Rozšírte svoje hľadanie a skúste hľadať znova.

GS 450h F ŠPORT

gs 450h fsport

ÚCHVATNÝ DESIGN

Model GS 450h F ŠPORT dômyselne spája dravý design so špecifickým naladením podvozku, za ktorým stojí ten istý tým, ktorý vyvinul ikonický superšport LFA a, teda RC F a GS F. Výsledok vám nepochybne zrýchli srdečný tep. Z vylepšenia exteriéru vymenujme väčšiu charakteristickú masku chladiča Lexus v tvare vretena (s rastrom obsahujúcim písmená L), chladiace kanály predných bŕzd alebo aerodynamické lamely pre zvýšenie prítlaku.

V športovom kokpite verzie F ŠPORT si vychutnáte dokonalé spojenie so svojim vozidlom. Ručne preštepované športové sedadlá vás tesne obopnú zhora až dole. Ergonomický športový volant a strojovo obrobené hliníkové pedále zase sprostredkujú pozoruhodnú spätnú väzbu, aby ste sa mohli v plnej miere oddať vozovke pred vami.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.