concept cars

KONCEPTY
LEXUS

Koncepty Lexus poskytujú fascinujúce ukážky budúceho smerovania nášho dizajnu.

main menu lexus brand

DIZAJN A
INOVÁCIE

Zoznámte sa s odvážnym a dynamickým dizajnom značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÉ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentne kombinuje pohon elektromotora a zážihového motora.

lexus service

PREPREDAJNÉ
SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pre majiteľov vozidiel Lexus.

used cars

JAZDENÉ
VOZIDLA

Ponuka preverených jazdených vozidiel od všetkých autorizovaných predajcov Lexus.

GS 300h


CO2 Kombinovaná prevádzka (g/km) 106
Kombinovaná prevádzka (l/100km) 4,5
Zrýchlenie 0 - 100 km/h (s) 9,0
Maximálna rýchlosť (km/h) 190

OD 45 150 €

*PONUKA PLATNÁ DO 31.12.2017

HLAVNÉ PRVKY COMFORT TOP

790x590 CT1
790x590 CT2
520x380 CT1
520x380 CT2
520x380 CT3

NOVÝ LEXUS GS 300h

NOVÉ GS 300h PONÚKNE 223 KONÍ PLNO HYBRIDNÉHO VÝKONU,
AVŠAK S EMISIAMI CO2 IBA 109 g/km*.

Lexus GS 300h je poháňaný ústrojenstvom Lexus Hybrid Drive druhej generácie. S rozmyslom kombinuje vyspelý zážihový motor 2,5 litra s priamym vstrekovaním paliva a vysoko výkonným elektromotorom. Sofistikované zvukové sprevádzanie obstaráva pokrokový akustický systém ASC (Active Sound Control). Lexus GS 300h poskytuje vodičovi potešenie za volantom, avšak pri spotrebe paliva iba 4,7 l/100 km*.

Po prepnutí do režimu elektromobilu môžete takmer nepočuteľne plávať mestom bez jedinej kvapky paliva a s nulovými emisiami. K dispozícii je aj veľa miesta pre vašu batožinu a vďaka nášmu prednému postaveniu na poli hybridných technológií sa GS 300h chváli najnižšími prevádzkovými nákladmi vo svojej triede. *Platí pre stupeň výbavy Eco

gs300h quote 200x200 white

NOVÉ GS ZHMOTŇUJE ZÁSADNÚ ZMENU. ZOBERME SI KU PRÍKLADU DRAVÚ MASKU CHLADIČA V TVARE VRETENA ALEBO PRIELOMOVÉ KONŠTRUKČNÉ RIEŠENIA, AKO JE PODVOZKOVÁ TECHNOLÓGIA LDH (LEXUS DYNAMIC HANDLING) ALEBO POHON LEXUS HYBRID DRIVE DRUHEJ GENERÁCIE.

Yukihiko Yaguchi, hlavný konštruktér GS

HLAVNÉ PRVKY GS 300h

ZOZNÁMTE SA S MODELOM GS 300h

Za volantom GS 300h - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

GS je celkom novým typom sedanu značky Lexus, ktorého vývoj prebiehal na najpokrokovejšom jazdnom simulátore na svete a samotné vozidlo pri testovaní absolvovalo viac ako 1,6 mil. kilometrov. Začali sme zvyšovaním pevnosti podvozku, inštaláciou nových tlmičov a návrhom nového viacprvkového zavesenia zadných kolies. Potom sme vytvorili prepracovaný návrh aerodynamiky s tesnejším obtekaním vzduchu okolo karosérie v záujme lepšej jazdnej dynamiky aj presnosti riadenia. Ku špičkovej kultivovanosti tohto vozidla prispieva aj hladký podvozok alebo malé spojlery na koncových svetlách pre zvýšenie stability a potlačenie aerodynamického hluku.

V kabíne GS 300h - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

O úžasnej kvalite nového GS sa presvedčíte v okamihu, kedy sa prvý raz dotknete nádherných stehov na volante obšitom kožou alebo ovládacích prvkov audio sústavy, vyrobených technológiou presného obrábania z hliníka. Žiarivý lak karosérie je výsledkom ručného mokrého brúsenia (ide o časovo náročný proces, vyhradený spravidla iba pre špeciálne karosované vozidlá) a následnej dôslednej kontroly okom aj digitálnymi metódami s cieľom zabezpečiť celkom dokonalú povrchovú úpravu. Nad výrobou modelu GS v závode, kde bol produkovaný náš ikonický superšport Lexus LFA, dohliadajú najzručnejší majstri výroby Lexus označovaní ‘Takumi’. Títo dokonale preškolení a skúsení pracovníci dbajú na to, aby každé vyrobené vozidlo spĺňalo naše bezkonkurenčné štandardy na poli kvality dielenského spracovania.

Bezpečnost’ v GS 300h - Hlavné prednosti

HLAVNÉ PREDNOSTI

Lexus vždy stál v čele vývoja bezpečnostných technológií a systémov na podporu riadenia, pričom všetky svoje nové modely testuje na celosvetovo najväčšom jazdnom simulátore. Nové GS ťaží z nášho špičkového výskumu na poli technológií pre predchádzanie nehodám, a je teda štandardne vybavené priekopníckym bezpečnostným systémom Lexus Safety System +. Zahŕňa bezpečnostný systém pre predchádzanie kolíziám s rozpoznávaním chodcov; systém pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu; systém rozpoznávania dopravných značiek so zobrazovaním dopravného značenia na displeji pred vodičom; automatické diaľkové svetlá pre lepšiu viditeľnosť pri jazde v noci; a adaptívny tempomat schopný regulovať rýchlosť jazdy podľa vozidla vpredu.

Zážihový motor využívajúci "atkinsonov cyklus"

ZÁŽIHOVÝ MOTOR VYUŽÍVAJÚCI ‘ATKINSONOV CYKLUS’

Srdcom GS 300h je mimoriadne hospodárny zážihový štvorvalec 2,5 litra (resp. 3,5 litra V6 v prípade GS 450h) využívajúci pokrokovú technológiu priameho vstrekovania D-4S, časovanie ventilčekov duál VVT-i a tzv. Atkinsonov cyklus. Obidve pokrokové jednotky aj vďaka systému Štart/Stop pomáhajú znižovať spotrebu paliva a hladinu emisií.

Režim elektromobilu

REŽIM ELEKTROMOBILU

V režime elektromobilu s dostatočne nabitou batériou sa vozidlo môže pomaly pohybovať na kratšiu vzdialenosť len na elektrinu. Režim EV je prakticky nepočuteľný, celkom bez emisií a s nulovou spotrebou paliva. Využijete ho najmä pri pomalej jazde v kolónach alebo v parkovacích domoch.

Výkon plno hybridného ústrojenstva

VÝKON PLNO HYBRIDNÉHO ÚSTROJENSTVA

Nové modely GS 300h a GS 450h ponúknu pozoruhodný výkon plno hybridného ústrojenstva. S modelom GS 450h zrýchlite z 0 na 100 km/h iba za 5,9 sekundy (s max. rýchlosťou až 250 km/h, ak to dovoľujú predpisy), pričom kombinované emisie GS 300h predstavujú iba 109 g/km* pri spotrebe paliva len 4,7 l/100 km*.

* Platí pre stupeň výbavy Eco.

Jednotka riadenia energie

JEDNOTKA RIADENIA ENERGIE

‘Mozgom’ ústrojenstva Lexus Hybrid Drive je jednotka riadenia energie (PCU), ktorá nepretržite optimalizuje rozdeľovanie zdrojov energie – elektrina, benzín alebo kombinácie obidvoch zdrojov. Jednotka PCU taktiež riadi proces dobíjania hybridnej batérie, či už prideľovaním energie motora k pohonu generátora alebo prostredníctvom rekuperačného brzdenia.

Rekuperačné brzdenie

REKUPERAČNÉ BRZDENIE

V priebehu brzdenia alebo spomaľovania poháňa kolesá vysoko výkonný elektromotor, ktorý tu plní funkciu generátora energie. Kinetická energia – ktorá by sa inak strácala vo forme tepla – sa týmto spôsobom uchováva a premieňa na elektrinu. Elektrina sa ukladá do hybridnej batérie, kde neskôr slúži pre pohon v režime elektromobilu alebo pre posilnenie akcelerácie.

12,3" multimediálny displej

12,3" MULTIMEDIÁLNY DISPLEJ

Extra veľký 12,3" displej multimediálnej sústavy môže vodič aj predný spolujazdec ovládať pomocou rozhrania Remote Touch; rad funkcií je možné taktiež jednoducho ovládať hlasovými príkazmi. Rozdelená širokouhlá obrazovka umožňuje jednoducho sledovať dva typy informácií, napr. veľké mapy spoločne s informáciami o kanáli digitálneho vysielania DAB.

Radenie padlami pod volantom

RADENIE PADLAMI POD VOLANTOM

Aj keď celkom nové GS umožňuje jazdu v plno automatickom režime radenia, pomocou páčok pod volantom, môže vodič rýchle meniť prevodové stupne aj v ručnom režime. Technológia pôvodne vyvinutá pre vozidlá Formule 1 dokáže vodiča lepšie vtiahnuť do deja.

Trojzónová klimatizácia

TROJZÓNOVÁ KLIMATIZÁCIA

Kabína nového GS je rozdelená do troch zón obsluhovaných elektronicky riadenou klimatizáciou s technológiou Nanoe®, ktorá je jedinečnou svetovou novinkou značky. Pasažieri na predných sedadlách zadávajú individuálne nastavenie prostredníctvom rozhrania Remote Touch alebo čelného panelu, zatiaľ čo zadní cestujúci regulujú teplotu vo svojej zóne na samostatnom paneli.

Napriek kontaktom tejto spoločnosti s mnohými výrobcami luxusných automobilov sme jedinou značkou, ktorá používa mimoriadne kvalitné systémy Mark Levinson. Vzhľadom na to, že sú vozidlá Lexus vedecky konštruované tak, aby ponúkali vysoko kultivované a tiché cestovanie, poskytujú tiež dokonalé akustické prostredie pre zážitky z "koncertnej haly na kolesách". Systém Mark Levinson je v každom modeli Lexus starostlivo optimalizovaný. Jeho komponenty sú prispôsobené, reproduktory rozmiestnené a celok vyladený tak, aby všetko zodpovedalo jeho jedinečnému akustickému prostrediu.

Optimalizácia konštrukcie a rozmiestnenie reproduktorov Mark Levinson v modeli GS zabrala viac ako 2000 hodín. Vďaka digitálnemu priestorovému zvuku vo formáte 7.1 sa môžete pri počúvaní hudby alebo sledovaní filmov na DVD tešiť na zážitky ako zo skutočného koncertu. S nádherne konzistentným zvukom a úplne novou úrovňou rozlíšenia. Napriek tomu, že dosahuje celkový výkon 835 W, vďaka technológii GreenEdgeTM pri porovnaní s predchodcom spotrebuje len štvrtinu energie v každom reproduktore, ktorý z rovnakého množstva energie vytvorí zvuk s dvojnásobnou intenzitou. Pre praktické využitie máte k dispozícii vstupy USB a AUX a 12V elektrickú zástrčku.

Funkcia vyhrievania a ventilácie

FUNKCIA VYHRIEVANIA A VENTILÁCIE

U verzie s koženým čalúnením sedadiel môže vodič aj predný spolujazdec vyhrievanie alebo ventiláciu sedadiel samostatne nastavovať podľa aktuálnej potreby. Táto funkcia, je vítaná najmä pri extrémnych klimatických podmienkach, ešte umocňuje celkovú atmosféru na mieru ušitého luxusu.

Sedadlá so skvelou oporou

SEDADLÁ SO SKVELOU OPOROU

Výsledkom viac ako päťročného vývoja tímu špecialistov je konštrukcia sedadiel prinášajúca optimálnu úľavu pri únave. Obidve predné sedadlá v stupni výbavy Luxury ponúkajú nastaviteľnú oporu v oblasti panvy (celosvetová novinka) spoločne s oporou v oblasti ramien a bokov aj opierkami hlavy vrátane bočných opierok.

Systém pro sledovanie slepých uhlov

SYSTÉM PRE SLEDOVANIE SLEPÝCH UHLOV

Radarové senzory zabudované v rohoch zadného nárazníka detekujú vozidlá vo vedľajších pruhoch, ktoré vo vonkajších spätných zrkadlách nie sú vidieť. Ak dá vodič znamenie o zmene smeru jazdy a do jeho mŕtveho uhla výhľadu vojde iné vozidlo, systém pre sledovanie slepých uhlov okamžite v príslušnom spätnom zrkadle aktivuje výstražný signál.

Pokroková batéria hybridného pohonu

POKROKOVÁ BATÉRIA HYBRIDNÉHO POHONU

Riadenie toku energií u hybridnej batérie typu NiMH má na starosti prepracovaný software. Týmto je zabezpečené potrebné dobíjanie batérie behom jazdy, čím odpadá nutnosť pripojovania batérie k externému zdroju. Kompaktné prevedenie akumulátora zároveň prispieva k výraznému zväčšeniu batožinového priestoru.

Kožou obšitý volant

KOŽOU OBŠITÝ VOLANT

Pre nové GS bol navrhnutý nový trojramenný volant obšitý kožou. Na majstrovsky spracovanom volante sa približne v mieste palcov nachádzajú tlačidlá pre ovládanie audio sústavy, displeja, telefónu a aktivácie hlasových príkazov.

Digitálna konektivita

DIGITÁLNA KONEKTIVITA

Na displeji multimediálnej sústavy je možné synchronizovať rad digitálnych aplikácií. Užívateľ môže napr. jednoducho stiahnuť všetky kontakty zo svojho smartphonu a potom adresár prechádzať na displeji vozidla. Sledovať a ovládať zariadenie iPhone® alebo iné multimediálne prístroje je možné pomocou rôznych zobrazení na displeji.

Systém rozpoznávania dopravných značiek

SYSTÉM ROZPOZNÁVANIA DOPRAVNÝCH ZNAČIEK

Systém rozpoznávania dopravných značiek (RSA) v novom GS sleduje dopravné značenie pomocou kamery na čelnom skle a poskytuje vodičovi príslušné informácie na multi-informačnom displeji. Systém RSA dokáže rozpoznať dopravné značky, ktoré sú v súlade s viedenskou Dohodou o cestnej premávke (vrátane elektroluminiscenčného a blikajúceho značenia).

Desať airbagov

DESAŤ AIRBAGOV

Popri mimoriadne robustnom ochrannom priestore pre cestujúcich dohliada nad bezpečnosťou aj desiatka airbagov riadených senzormi. Všetky bezpečnostné pásy, s výnimkou stredného sedadla vzadu, sú taktiež vybavené predpínačmi. Vodiča a predného spolujazdca chránia čelné airbagy s dvojstupňovým plnením, rovnako ako kolenné a bočné airbagy. Pre krajné zadné sedadlá sú štandardne k dispozícii bočné airbagy. Po celej dĺžke kabíny prebiehajú hlavové záclonové airbagy na obidvoch stranách vozidla. Táto výnimočná úroveň bezpečnosti je pre nové GS štandardom. Výsledkom je výrazné zníženie rizika prípadných zranení.

ŽIADNE VÝSLEDKY

Vami zadaným kritériám nezodpovedajú žiadne vlastnosti vozidla. Rozšírte svoje hľadanie a skúste hľadať znova.

GS 300h F ŠPORT

gs300h fsport

ÚCHVATNÝ DESIGN

Model GS 300h F ŠPORT dômyselne spája dravý design so špecifickým naladením podvozku, za ktorým stojí ten istý tím, ktorý vyvinul ikonický superšport LFA, a teda  RC F a GS F. Výsledok vám nepochybne zrýchli srdečný tep. Z vylepšenia exteriéru vymenujme väčšiu charakteristickú masku chladiča Lexus v tvare vretena (s rastrom obsahujúcim písmená L), chladiace kanály predných bŕzd alebo aerodynamické lamely pre zvýšenie prítlaku.

V športovom kokpite verzie F ŠPORT si vychutnáte dokonalé spojenie so svojím vozidlom. Ručne preštepované športové sedadlá vás tesne obopnú zhora až dole. Ergonomický športový volant a strojovo obrobené hliníkové pedále zase sprostredkujú pozoruhodnú spätnú väzbu, aby ste sa mohli v plnej miere oddať vozovke pred vami.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.