concept cars

KONCEPTY
LEXUS

Koncepty Lexus poskytujú fascinujúce ukážky budúceho smerovania nášho dizajnu.

main menu lexus brand

DIZAJN A
INOVÁCIE

Zoznámte sa s odvážnym a dynamickým dizajnom značky Lexus.

hybrid cars

HYBRIDNÉ
MODELY

Lexus Hybrid Drive inteligentne kombinuje pohon elektromotora a zážihového motora.

lexus service

SLUŽBY
LEXUS

Služby a servis pre majiteľov vozidiel Lexus.

used cars

JAZDENÉ
VOZIDLÁ

Ponuka preverených jazdených vozidiel od všetkých autorizovaných predajcov Lexus.

GS 200t


CO2 Kombinovaná prevádzka (g/km) 183
Kombinovaná prevádzka (l/100km) 7,9
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 7,3
Maximálna rýchlosť (km/h) 230

OD 43 700 €

NOVÝ LEXUS GS 200t

VYCHUTNAJTE SI RADOSŤ Z PREPLŇOVANÉHO VÝKONU A PREPRACOVANEJ
OSEMSTUPŇOVEJ AUTOMATICKEJ PREVODOVKY.

Nové GS 200t poháňa dynamický zážihový agregát 2,0 litra turbo, ktorý ponúka precíznu kontrolu pri jazde vo vlásenkách, rovnako tak ako prvotriednu kultivovanosť na diaľniciach, typickú pre vozidlá značky Lexus. Pohonná jednotka s pokrokovým vstrekovaním D-4ST posiela na zadné kolesá až 245 koní a pyšní sa príkladnou spotrebou paliva aj okamžitým nástupom krútiaceho momentu.

Osemstupňová automatická prevodovka v GS 200t umožňuje vozidlu rýchle akcelerovať až do maxima 230 km/h, vrátane možnosti ručného radenia rýchlostných stupňov alebo voľby jazdných režimov ECO, NORMAL, ŠPORT S a ŠPORT S+ ponúkaných systémom Drive Mode Select.

CENY & ŠPECIFIKÁCIE

INFORMUJTE SA O PODROBNOSTIACH A POROVNAJTE ROZDIELY

gs200t quote 200x200 white

NOVÉ GS ZHMOTŇUJE ZÁSADNÚ ZMENU. ZOBERME SI KU PRÍKLADU DRAVÚ MASKU CHLADIČA V TVARE VRETENA ALEBO PRIELOMOVÉ KONŠTRUKČNÉ RIEŠENIA, AKO JE PODVOZKOVÁ TECHNOLÓGIA LDH (LEXUS DYNAMIC HANDLING) ALEBO POHON LEXUS HYBRID DRIVE DRUHEJ GENERÁCIE.

Yukihiko Yaguchi, hlavný konštruktér GS

HLAVNÉ PRVKY GS 200t

ZOZNÁMTE SA S MODELOM GS 200t

Za volantom GS 200t - Hlavné rysy

HLAVNÉ RYSY

GS je celkom novým typom sedanu značky Lexus, ktorého vývoj prebiehal na najpokrokovejšom jazdnom simulátore na svete a vozidlo samotné pri testovaní absolvovalo viacej ako 1,6 mil. kilometrov. Začali sme zvyšovaním pevnosti podvozku, inštaláciou nových tlmičov a návrhom nového viacprvkového zavesenia zadných kolies. Potom sme vytvorili prepracovaný návrh aerodynamiky s tesnejším obtekaním vzduchu okolo karosérie v záujme lepšej jazdnej dynamiky aj presnosti riadenia. Ku špičkovej kultivovanosti tohto vozidla prispieva aj hladký podvozok alebo malé spoilery na koncových svetlách pre zvýšenie stability a potlačenie aerodynamického hluku.

V kabíne GS 200t - Hlavné rysy

HLAVNÉ RYSY

O úžasnej kvalite nového GS sa presvedčíte v okamihu, kedy sa prvý raz dotknete nádherných stehov na volante obšitom kožou alebo ovládacích prvkov audio sústavy, vyrobených technológiou presného obrábania z hliníka. Žiarivý lak karosérie je výsledkom ručného mokrého brúsenia (ide o časovo náročný proces, vyhradený spravidla iba pre špeciálne karosované vozidlá) a následnej dôslednej kontroly okom aj digitálnymi metódami s cieľom zabezpečiť celkom dokonalú povrchovú úpravu. Nad výrobou modelu GS v závode, kde bol produkovaný náš ikonický superšport Lexus LFA, dohliadajú najzručnejší majstri výroby Lexus označovaní ‘Takumi’. Títo dokonale preškolení a skúsení pracovníci dbajú na to, aby každé vyrobené vozidlo spĺňalo naše bezkonkurenčné štandardy na poli kvality dielenského spracovania.

Bezpečnosť v GS 200t - Hlavné rysy

HLAVNÉ RYSY

Lexus vždy stál v čele vývoja bezpečnostných technológií a systémov na podporu riadenia, pričom všetky svoje nové modely testuje na celosvetovo najväčšom jazdnom simulátore. Nové GS ťaží z nášho špičkového výskumu na poli technológií pre predchádzanie nehodám, a je teda štandardne vybavené priekopníckym bezpečnostným systémom Lexus Safety System +. Zahŕňa bezpečnostný systém pre predchádzanie kolíziám s rozpoznávaním chodcov; systém pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu; systém rozpoznávania dopravných značiek so zobrazovaním dopravného značenia na displeji pred vodičom; automatické diaľkové svetlá pre lepšiu viditeľnosť pri jazde v noci; a adaptívny tempomat schopný regulovať rýchlosť jazdy podľa vozidla vpredu.

Zavesenie kolies vpredu / vzadu

ZAVESENIE KOLIES VPREDU / VZADU

Predné dvojité lichobežníkové zavesenie upravenej konštrukcie s prvkami z kovaného hliníka je teraz ľahšie a vykazuje lepšiu odozvu. Dôsledné odladenie celej konštrukcie sústavy zavesenia kolies výrazne zlepšilo stabilitu, ovládateľnosť aj jazdné pohodlie.

Stabilitu jazdy v priamom smere aj v zákrutách výrazne posunula úprava geometrie a usporiadania zavesenia zadných kolies typu multi-link. Ku zníženiu hmotnosti pri súčasnom zvýšení pevnosti a presnosti napomohla kombinácia prvkov z vysokopevnostnej ocele a komponentov vyrobených z hliníka liateho pod tlakom, resp. kovaného hliníka.

Sedadlá so skvelou oporou

SEDADLÁ SO SKVELOU OPOROU

Výsledkom viacej ako päťročného vývoja týmu špecialistov je konštrukcia sedadiel prinášajúca optimálnu úľavu pri prejavoch únavy. Obidve predné sedadlá v stupni výbavy Luxury ponúkajú nastaviteľnú oporu v oblasti panvy (celosvetová novinka) spoločne s oporou v oblasti ramien a bokov aj opierkami hlavy vrátane bočných opierok.

Funkcia vyhrievania a ventilácie

FUNKCIA VYHRIEVANIA A VENTILÁCIE

U verzie s koženým čalúnením sedadiel môže vodič aj predný spolujazdec samostatne nastavovať vyhrievanie alebo ventiláciu sedadiel podľa aktuálnej potreby. Táto funkcia, je vítaná najmä pri extrémnych klimatických podmienkach, ešte umocňuje celkovú atmosféru na mieru ušitého luxusu.

Pevný podvozok

PEVNÝ PODVOZOK

Nové GS s vyššou torznou pevnosťou a prepracovanou sústavou odpruženia je dynamickejšie a pyši sa ešte lepšími jazdnými vlastnosťami. Je to vozidlo, ktoré sprostredkuje hmatateľnú istotu za volantom, s inšpirujúcim podvozkom schopným vodiča odmeniť dokonale presným jazdným chovaním.

Adaptívne variabilné odpruženie

ADAPTÍVNE VARIABILNÉ ODPRUŽENIE

Tlmiacu silu na každom z kolies inteligentne reguluje systém adaptívneho variabilného odpruženia podľa povrchu vozovky a pokynov od vodiča. To prispieva k vyššiemu jazdnému pohodliu aj lepšej stabilite a ovládateľnosti – najmä pri rýchlom prejazde zákrutami.

Adaptívne diaľkové svetlá

ADAPTÍVNE DIAĽKOVÉ SVETLÁ

Nastaviteľný systém adaptívnych diaľkových LED svetiel nedovoľuje, aby GS oslňovalo ostatných účastníkov cestnej premávky. Osvetlenú oblasť presne vymedzuje celkom 11 LED diód v každom svetlomete s riadenou aktiváciou každej diódy samostatne.

Systém pre sledovanie mŕtvych uhlov

SYSTÉM PRE SLEDOVANIE MŔTVYCH UHLOV

Radarové senzory zabudované v rohoch zadného nárazníka detekujú vozidlá vo vedľajších pruhoch, ktoré nie sú vidieť vo vonkajších spätných zrkadlách. Ak dá vodič znamenie o zmene smeru jazdy a do jeho mŕtveho uhla výhľadu vojde iné vozidlo, systém pre sledovanie mŕtvych uhlov okamžite aktivuje výstražný signál v príslušnom spätnom zrkadle.

Systém rozpoznávania dopravných značiek

SYSTÉM ROZPOZNÁVANIA DOPRAVNÝCH ZNAČIEK

Systém rozpoznávania dopravných značiek (RSA) v novom GS sleduje dopravné značenie pomocou kamery na čelnom skle a poskytuje vodičovi príslušné informácie na multi-informačnom displeji. Systém RSA dokáže rozpoznať dopravné značky, ktoré sú v súlade s viedenskou Dohodou o cestnej premávke (vrátane elektroluminiscenčného a blikajúceho značenia).

Desať airbagov

DESAŤ AIRBAGOV

Popri mimoriadne robustnom ochrannom priestore pre cestujúcich dohliada nad bezpečnosťou aj desiatka airbagov riadených senzormi. Všetky bezpečnostné pásy, s výnimkou stredného sedadla vzadu, sú taktiež vybavené predpínačmi. Vodiča a predného spolujazdca chránia čelné airbagy s dvojstupňovým plnením, rovnako ako kolenné a bočné airbagy. Pre krajné zadné sedadlá sú štandardne k dispozícii bočné airbagy. Po celej dĺžke kabíny prebiehajú hlavové záclonové airbagy na obidvoch stranách vozidla. Táto výnimočná úroveň bezpečnosti je pre nové GS štandardom. Výsledkom je výrazné zníženie rizika prípadných zranení.

12,3" multimediálny displej

12,3" MULTIMEDIÁLNY DISPLEJ

Extra veľký 12,3" displej multimediálnej sústavy môže vodič aj predný spolujazdec ovládať pomocou rozhrania Remote Touch; rad funkcií je možné taktiež jednoducho ovládať hlasovými príkazmi. Rozdelená širokouhlá obrazovka umožňuje jednoducho sledovať dva typy informácií, napr. veľké mapy spoločne s informáciami o kanáli digitálneho vysielania DAB.

Trojzónová klimatizácia

TROJZÓNOVÁ KLIMATIZÁCIA

Kabína nového GS je rozdelená do troch zón obsluhovaných elektronicky riadenou klimatizáciou s technológiou Nanoe®, ktorá je jedinečnou svetovou novinkou značky. Pasažieri na predných sedadlách zadávajú individuálne nastavenie prostredníctvom rozhrania Remote Touch alebo čelného panelu, zatiaľ čo zadní cestujúci regulujú teplotu vo svojej zóne na samostatnom paneli.

Kožou obšitý volant

KOŽOU OBŠITÝ VOLANT

Pre nové GS bol navrhnutý nový trojramenný volant obšitý kožou. Na majstrovsky spracovanom volante sa približne v mieste palcov nachádzajú tlačidlá pre ovládanie audio sústavy, displeja, telefónu a aktivácie hlasových príkazov.

Digitálna konektivita

DIGITÁLNA KONEKTIVITA

Na displeji multimediálnej sústavy je možné synchronizovať rad digitálnych aplikácií. Užívateľ môže napr. jednoducho stiahnuť všetky kontakty zo svojho smartphonu a potom adresár prechádzať na displeji vozidla. Pomocou rôznych zobrazení na displeji je možné sledovať a ovládať zariadenie iPhone® alebo iné multimediálne prístroje.

Radenie páčkami pod volantom

RADENIE PÁČKAMI POD VOLANTOM

Aj keď celkom nové GS umožňuje jazdu v plno automatickom režime radenia, pomocou páčok pod volantom, môže vodič rýchle meniť prevodové stupne aj v ručnom režime. Technológia pôvodne vyvinutá pre vozidlá Formule 1 dokáže vodiča lepšie vtiahnuť do deja.

ŽIADNE VÝSLEDKY

Vami zadaným kritériám nezodpovedajú žiadne vlastnosti vozidla. Rozšírte svoje hľadanie a skúste hľadať znova.

GS 200t F ŠPORT

gs200t fsport

ÚCHVATNÝ DESIGN

Model GS 200t F ŠPORT dômyselne spája dravý design so špecifickým naladením podvozku, za ktorým stojí ten istý tým, ktorý vyvinul ikonický superšport LFA a , teda RC F a GS F. Výsledok vám nepochybne zrýchli srdečný tep. Z vylepšenia exteriéru vymenujme väčšiu charakteristickú masku chladiča Lexus v tvare vretena (s rastrom obsahujúcim písmená L), chladiace kanály predných bŕzd alebo aerodynamické lamely pre zvýšenie prítlaku.

V športovom kokpite verzie F ŠPORT si vychutnáte dokonalé spojenie so svojim vozidlom. Ručne preštepované športové sedadlá vás tesne obopnú zhora až dole. Ergonomický športový volant a strojovo obrobené hliníkové pedále zase sprostredkujú pozoruhodnú spätnú väzbu, aby ste sa mohli v plnej miere oddať vozovke pred vami.

TCE-CZ využívá technologii cookie pro zjištění míst, odkud jste přišli na stránky LEXUS, k registraci uživatelské aktivity na stránkách LEXUS a zhodnocení a vylepšení stránek LEXUS tak, aby pro vás byly přínosnějšími. TCE-CZ neregistruje pomocí této technologie informace o jednotlivých uživatelích - žádné osobní informace o Vás nejsou pomocí této technologie uchovávány či využívány. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal či varoval před jejich přijetím.